Shopping lista

Sitter redan och funderar på vad jag vill köpa till våran lill* Lingonplutt. Kläder har vi en hel del redan, dels sen B och sen har jag fått en massa mer av min pappa och hans fru och så har jag ju redan shoppat lite kläder själv. Men sen så är det ju resten av allt man behöver och vill ha. Detta har jag kommit fram till hittils..

* Spjälsäng - Kommer få köpa en jättefin för några hundralappar där man kan sänka långsidan.

* Sängkläder - Har en del och kommer få mer ihop med spjälsängen, kommer nog köpa lite nya själv med speciellt om jag hittar bra spjälskydd, höga och fasta.

* Babysitter - Kommer nog få en ifrån pappa och hans fru, den är väldigt fin med handtag så den är lätt att ta med sig och flytta på.

* Babyskydd - Funderar på någon med bas men det blir ju lite krångligt då vi har två bilar..

* Barnvagn - Helst hade jag velat ha en Emmaljunga duo, men det är stora och jag vet inte riktigt ännu var jag köper för ny bil och om en sådan kommer få plats.

* Skötbädd - Har inget skötbord med har en tvättbänk i badrummet som får vara skötbord.

* Sittinsats för bebis att sitta i när man badar?? - Vet inte riktigt ännu, men det känns som att det är lättare att bada bebis dem gångerna det görs i badkaret..

* Mobil till sängen - Vill ha en fin med mycket färger som snurrar och låter

* Mobil till vagnen - Någon fin och med mycket färger

* Babygym - Har inte hittat nått som fallit mig i smaken ännu men jag fortsätter spana runt..

* Handukar - Massor av billiga handukar ifrån Ikea är alltid bra att ha liggandes överallt, en bra lärdom efter B var bebis och litet kräkbarn.

* Skötväska - En snygg, smidig och RYMLIG!

- Inotyol och Idomin salva - Torra tvättlappar - Skumtvättlappar - Blöjor - Olja - Amnings BH - Amningskupor - Bindor - Sköna trosor - Någon tuttkräm - Amningsnapp - Mjölkuppsamlare - Amningskudde


Kommer säkerligen tillkomma en massa och annat kommer jag ta bort med tiden men det är roligt att planera :) Och surfa runt på nätet och kolla in alla bebisprylar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0