Onsdag

Hejsan bloggen,
Har varit hemma med B idag, vaknade i morse med grym huvudvärk och är jag hemma själv så kan lika gärna B få stanna hemma med. Har myst i soffan med film underdagen och spelat lite spel. Vid 4 så lämnade jag honom på min morfars jobb så fick han följa med honom hem till mormor där han ska stanna i några dagar.

Jag skulle egentligen åkt till Sälen i morgon men då jag körde av vägen i fredags och har haft lite ont i nacken så beslutade jag mig för att stanna hemma och om inte annat var det lättare än att behöva komma på med undanflykter till att inte dricka på en tjejweekend i Sälen... Hade gruvat mig lite för var jag skulle dra för vita lögner...

Mår ganska bra nu iallafall, brösten ömmar som tusan, äter som en häst för att slippa må illa, lite molvärk i magen ibland och är väldigt trött stundtals. Men som sagt mår ändå bra, bävar för att jag ska må mer illa och spy.. :/ URK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0