6+4 idag

Tiden går så sjukt långsamt just nu, dagarna släpar sig fram och jag vill vara i vecka 17-18 redan nu... Mår ganska bra just nu iallafall. Ömma tuttar, trött, lite yrsel och lite illamående än så länge bara. Är väldigt svårt att hålla tyst om det hela bara, vill berätta för alla att jag är gravid men vill ändå vänta till vecka 12 då risken för missfall minskar en hel del.

Har redan shoppat lite, har 3 bodys och en filt jag köpt redan för ett bra tag sen, söta plagg jag bara inte kunnat låta bli att köpa. Sen har jag även varit inne på 18månader.se och fyndat några jättesöta plagg :) S har kameran nu men jag ska försöka komma ihåg att fota allt när jag kommer hem ifrån jobbet ikväll.

Nu måste jag får klart B för dagis och sen är det jobb som gäller.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0