Vecka 12 idag :D

Hejsan, går in i vecka 12 idag (11+0). Känns väldigt skönt att det ändå går frammåt även om jag helst vill att det går lite fortare ändå.. Börjar jobba igen nästa vecka, ser fram i mot att komma ut lite igen men vet inte riktigt hur jag kommer orka med det.

Skulle egentligen vart på inskrivning hos MVC idag men B vaknade inatt med 40 graders feber så jag fick ställa in det, har en ny tid på tisdag nästa vecka, inte hela världen. Om inte annat ganska skönt att slippa väga mig på några dagar till, bävar lite för det... Gick upp 23kg när jag väntade B och då var jag riktigt smal innan... Nu är jag inte lika smal innan och är livrädd för att gå upp så mkt i vikt den här gången. Inte för att det hjälper att låta bli att väga sig för det men jag behöver inte veta iaf. Oroar mig lite för HB och blodtrycket med... Hade jättelåga värden på båda när jag väntade B och det var jobbigt, klarar av att äta järntabletter men dem hjälper knappt.

Nu ska jag ta och äta lite igen och sen mysa med B.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0