Alla hjärtans dag på söndag...

På söndag är det alla hjärtans dag, det är även min 24års dag och min och S förlovningsdag.... Har ingen lust alls att ha kalas för släkt och vänner, vill inte åka någon stans med rädsla för att börja må sämre eller att någon jäkel står och röker där jag måste gå förbi vilket leder till spya! Så det blir väl till att sitta hemma som vanligt och inte göra någonting... S lär väl knappast hitta på något roligt heller, det händer aldrig så länge inte jag gör det själv i stort sätt.

Negativ är jag och hatar när alla ringer och frågar om de får komma hem till oss på söndag har än så länge fått dem som har ringt att förstå att vi inte har något kalas och dessutom är B hemma sjuk just nu så jag kan köra på det spåret med..

Folk frågar även vad jag önskar mig och helt ärligt så INGENTING! Allt som jag skulle vilja ha är dyrare grejer som jag själv kommer spara ihop till och önska mig en massa saker som jag ändå inte vill ha bara för att känns meningslöst...

Negativ och deppig.. Det är jag det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0