Vill ha en ny kamera...

"Vi" har en systemkamera här hemma, anledningen till "" runt vi är att det är alltid S som har kameran och han bär alltid med sig den vart han än är... När jag påpekar att jag vill ha en egen kamera så hänvisar han bara till att jag har ju den lilla... En väldigt gammal canon ixus... Den funkar väl och det är riktigt bra ljus och man fotar utomhus och om det man ska fota är stilla då det tar lite tid för den att ta bilden... Var och klämde på en ny Canon Ixus för ett tag sen och fastade för Canon Digital IXUS 120 IS.På det lilla jag testade den så älskar jag den! Men sen kostar den mellan 2887kr - 4266kr enligt pricerunner... Fast å andra sidan så kostade våran systemkamera över 7000kr (begagnad 1 månad gammal, nyvärde 14.000). Så då borde jag kunna få köpa den här den kan jag ju ändå få för BARA 2887kr :P.


Visst är den snygg med :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0