Tisdag

Hejsan bloggen,
Sitter i soffan med B och tittar på Nicke nyfiken. Ska snart åka iväg och handla lite innan det är dags för dagis och jobb.  Det finns många skumma barnprogram numera men Nicke nyfiken tycker jag är bra, han "fanns" ju redan när jag var liten :). Men tex drömmarnas trädgård... I stort sätt ALLA barn tycker om det programmet även B men jag kan inte förstå varför?! Lika illa som Teletubbies...


Vad tycker ni om Drömmarnas trädgård?


Nej nu är det dags att fortsätta dagen här hemma.


Ha en bra dag!
Kram

Kommentarer
Postat av: Nettan

Hehehe.. Jag hade själv precis samma fundering för ett tag sedan och jag gjorde exakt samma jämförelse med drömmarnas och teletubbies. Min minsta på 2 år älskar drömmarnas och jag förstår faktiskt inte alls mig på det programmet. Men det är väl tur att det är hon som ska gilla det och inte jag;-).



Ha en skön kväll :-)

2009-11-25 @ 17:49:53
URL: http://www.rosadrakar.blogspot.com/
Postat av: Nettan

Hehehe.. Jag hade själv precis samma fundering för ett tag sedan och jag gjorde exakt samma jämförelse med drömmarnas och teletubbies. Min minsta på 2 år älskar drömmarnas och jag förstår faktiskt inte alls mig på det programmet. Men det är väl tur att det är hon som ska gilla det och inte jag;-).



Ha en skön kväll :-)

2009-11-25 @ 17:51:01
URL: http://www.rosadrakar.blogspot.com/
Postat av: Nettan

Hehehe.. Jag hade själv precis samma fundering för ett tag sedan och jag gjorde exakt samma jämförelse med drömmarnas och teletubbies. Min minsta på 2 år älskar drömmarnas och jag förstår faktiskt inte alls mig på det programmet. Men det är väl tur att det är hon som ska gilla det och inte jag;-).



Ha en skön kväll :-)

2009-11-25 @ 17:51:32
URL: http://www.rosadrakar.blogspot.com/
Postat av: Lingonplutt

Nettan: Hehe ja det är tur att det är dem som ska gilla det ;)

2009-11-26 @ 10:25:04
URL: http://lingonplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0