Svimmade nästan...

Hejsan,

Hade tänkt blogga mer när jag kom hem ifrån jobbet igår men precis när jag klev innanför dörren så fick jag så sjukt ont i "tjej"magen, tog två panodil direkt och satte mig i soffan i väntan på att våra grannar skulle komma hem med B. När dem kom så tog jag mig ut i hallen fortfarande gjorde det helt sjukt ont och medans jag står och tar av B ytterkläderna så känner jag att det börjar snurra.. Satte mig snabbt som tusan ner på golvet och allt bara fortsätter snurra, lägger mig ner på golvet och ligger där medans ena grannen borstar tänderna på B och sätter på nattblöja den andra grannen verkar lite nervös och sitter brevid mig hela tiden. Kvicknar till lite och reser mig upp och går till köket för att göra välling till B, hämtar flaskan fyller den med vatten och ställer in den i micron... Allt börjar snurra igen! Sätter mig på golvet och grannarna gör klart vällingen till B och nattar honom. Kvicknar till en liten stund senare igen och går och pussar  B godnatt och därefter lägger jag mig på soffan så får grannarna fixa sitt tack för hjälpen kaffe själva medans jag ligger stilla...

Rusktigt läskigt alltihopa... Den fruktansvärda smärtan i magen som lugnade sig efter ca en timma och just att jag nästan svimmade och inte bara en gång utan två gånger... Borde nog gå till läkaren och kolla upp det känns det som men eftersom jag inte har ont längre och inte har svimmat flera gånger så lär dem ju inte ta mig på allvar ändå... :/

Kram

Kommentarer
Postat av: Karen

Tycker du ska kolla upp det,kan hända igen när du är ensam.

kanske är de brist på något.

Krya på dig

2009-11-26 @ 12:51:01
URL: http://karenz.blogg.se/
Postat av: Lingonplutt

Karen: Jo det är det som är läskigt.. Tänk om man är ensam hemma när det händer, eller när jag kör bil eller ensam hemma med sonen.. :/ Har haft lågtblodtryck innan och dåligt med järn så det kan ju vara det men ska kolla upp det iallafall och se om det är något jag kan göra för att förebygga att det inte händer igen. Tack för omtanken.

2009-11-26 @ 13:05:01
URL: http://lingonplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0