Regn och rusk..

Regnar och blåser i massor ute.. Vill inte alls gå ut nu och åka till jobbet. Hade hellre stannat hemma och pysslat och donat här istället, har fortfarande några praket kvar att fixa till S paketkalender, får bli till att beställa dem ikväll och sen måste jag komma på vad jag ska köpa till honom i julklapp med. Har ingen aning om vad jag ska hitta på och det är ingen idé att fråga honom heller för där får man inga vettiga svar. Funderar dock på att fixa en liten resa över till Danmark, färja dit sen en natt på hotell och sen färjan hem dagen efter. Fast jag hade nog hellre velat åka till Köpenhamn isåfall och då blir det ju en lite längre resa.. Får se vad jag kan hitta på.


Helst hade jag nog gärna gett honom en ny resa som den till Sousse, Tunisien. Men plånboken räcker inte riktigt till för det just nu...

Kanske ska he som förslag att istället för julklappar till varandra lägga en större peng till sparkontot till nästa resa. Vill väldigt gärna åka till Thailand och hoppas ju på att nästa gång det är dags för resa så är vi fyra personer i familjen :). Vill även åka tillbaka till Tunisien fast stanna längre än en vecka då för att kunna åka runt och uppleva mera. Det är bara att fortsätta spara så vi kan åka till alla ställen vi vill resa till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0