Paketkalender

I år har jag gjort 2 stycken paketkalendrar. En till B (sonen) och en till S (sambon). Har varit riktigt roligt om än jobbigt att slå in alla paket men nu är dem nästan helt klara båda två. Saknar bara paketet för julafton till B och några paket till S som jag ska beställa så fort lönen trillar in på kontot. S har även gjort en kalender till mig och jag tror allt att jag är den som längtar till 1 december mest av oss i familjen.  Vad jag har lagt i S paket kan jag inte skriva här ifallatt han läser bloggen men här kommer vad jag har lagt i Bs paket:

1. 2 stycken fingermonster
2. Stämpel kit
3. Fönsterdekoration - snögubbe
4. 2 stycken badbomber
5. Godis
6. Ett set där man ska måla platsdjur
7. Tandborshållare med timglas
8. Fönsterdekoration - granar och rosetter
9. Doftsuddgummi och stickers
10. Äventyrsbok, Jul i Trollskogen
11. Förstoringsglas
12. Godis
13. Fingendockor man syr själv, spöken
14. Handvärmare med döskalle på
15. Sagobok, Mästerkatten i stövlarna
16. Målarbok med kritor
17. Fönsterdekoration - Glad tomte
18. Gummiansikte (man sätter fingrarna i och gör olika miner med den)
19. Jultomtesparbössa med godis i
20. Måla och sätt ihop ett flygplan
21. Legolåda (Små gubbar mm till lego)
22. F2 stycken fingerapor
23. Liten grisficklampa
24. Inte klar än men ska vara en DVD med en julfilm :)

Nästan allt är inköpt på www.paketkalender.se, www.coolstuff.se och Gekås i Ullared.

Tror att det kommer bli lyckat och en hel del blandade innehåll, småprylar blandat med pyssel och så lite godis då på lördagar. Längar till att få se B och S öppna sina paket och tills jag får öppna det nu S har fixat :).


Dags för jobb nu, ha en underbar kväll!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0