Onsdag, ÄL igår?

Redan onsdag, den här veckan går snabbt. Idag ska jag som alla andra dagar jag jobbar kväll, köra B till dagis om en stund och sen är det dags för jobb till 22.00 ikväll.

Hade lite ont i "tjejmagen" igår kväll.. Vet inte om det kan vara äl eller om min kropp jäklas med mig... Men myste lite innan vi gick och la oss ifall att. Vill bli gravid så snart det bara går och inte enbart för själva grejen med att bli gravid utan jag vill inte vara "nygravid" när det är varmt ute så hade ju helst klarat av dem första jobbiga veckorna/månaderna innan vårvärmen kommer... Hade väldigt mycket problem med lågtblodtryck, blodtrycksfall och dåliga blodvärden när jag var gravid med B och det var jobbigare när det var varmt ute...


Bild lånad ifrån www.blimamma.se

Kommentarer
Postat av: Carro

Åh vad spännande att ni försöker få till ett syskon :-). Jag tycker nästan att det är lite tråkigt att allt det där planerandet och spänningen är över, men visst, nu är man ju där man längtade efter att vara så det är ju lite dumt att längta tillbaka ;-). `Hur gammalt är ditt barn?

2009-11-26 @ 15:05:04
URL: http://carolinehofer.blogg.se/
Postat av: Lingonplutt

Carro: Jovisst är det spännande men man längtar ju tills att det blir något av det med :). När jag fick B så saknade jag att vara gravid efteråt. Min son blir 4 år i januari.

2009-11-27 @ 10:06:33
URL: http://lingonplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0