Det är dags för fredagsmys!

Hejsan

Fredag idag! Men jag jobbar ju kväll som vanligt så speciellt mycket fredagsmys blir det inte här förens efter  22.00. Väldigt segt att sluta så sent på fredagar, men vad gör man? Jag har ju jobb iallafall, det är ju inte alla som har det.
I helgen har vi en del vi ska hinna med, eventuellt storhandla på lördag och får vi barnvakt lördag kväll så ska jag och S nog gå ut och fira våran 5 års dag. Söndag så jobbar jag och ska bla plocka fram alla ljusstakarna på jobbet och det ska jag även göra här hemma sen och sen blir det nog lite julmys här hemma med glögg och pepparkakor.

Men först är det dagens jobb som gäller och lämna B på dagis.

Kram

Kommentarer
Postat av: Fästmö Pernilla

Hej! Gå gärna in och rösta på VECKANS BLOGG! Ha en bra fredag!. KRam

2009-11-27 @ 11:13:11
URL: http://wedcor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0